Saturday, March 9

Jauh di sudut hatiku

Allahumma solli 'ala Muhammad wa'ala alaihi wasalim..

Mereka kata aku ustazah kerana aku berpudah

Mereka kata aku solehah kerana acap kali aku post mengenai islamic words

TAPI

jauh di sudut hatiku
mahu saja aku menangis sekuat hati
aku sedang bertarung dengan diriku sendiri

TAK MUDAH

Allah sahaja tahu apa yang terbuku dihatiku

AKU MASIH BERADA DI DALAM LAUTAN KEKURANGAN

kadangkala aku tergelincir kerana
jalan kehidupanku penuh dengan kenikmatan

maafkan aku kerna kadangkalanya aku khilaf

terlupa ke arah mana patut aku tujui
sebak hati tak kala aku terbayang
bilakah WAKTU TERAKHIRKU?
dimanakah TEMPAT TERAKHIRKU?
siapakah ORANG YANG TERAKHIR berada denganku? 
dengan CARA APAKAH aku mengakhiri cerita kehidupanku..

ALLAH....





take from fb ..

No comments:

Post a Comment