Thursday, May 10

when in pressure...

when in pressure, sy suka tgk gambar-gambar yang comel....sebab gambar-gambar nie buat saya tersenyum ^^,

bila buka mashaf al-quran pun boleh menenangkan hati :)

bestnya dia tidur...apa2 pun dia tetap sangat comel...
ada ke baby tak comel ^^,
semasa stress selalu saya pohon agar ini tidak
menjejaskan ukhuwah saya dengan kamu..ameen

i'm try to smile like this cute baby ^^,

nk hilang stress??
cepat-cepat ambil wuduk..insyaallah..
ummi sy btau..senantiasalah dalam keadaan berwuduk ^^,

harap-harap saya tak bagi muka yang masam pada kamu...
nnt saya akan pandang lain cepat-cepat sebelum kamu nampak..

yeah....i can smile... ^^,

err...boleh tak akak ajar saya camana nak solat??
^^,



all of this jst pictures that i hav...doesn't hav others meaning ^^,
comelkn...memang xde gmbar baby yang tak comrl sbb mereka tak ada dosa...

No comments:

Post a Comment