Daisypath -

Wednesday, May 30

suddenly occur...

bismillahirahmanirrahim...

Alhamdulillah masih lagi dipanjang umur olehNYA...diberi peluang utk terus bertaubat dan membuat kebaikan.

Accident in front of MPJBT...
small accident..xjatuh..jst langgar belakang kereta wira pak cik cina...errrr...
kemek juga kereta, suddenly 3 polis 'budak kot' datang kat belakang..aiii, cepatnya..panik pun xhilang lg..hehe...
redha je la...
bagi lesen...ic juga...kenapa langgar?..dlm fikiran 'ade plak saje2 nk langgar..ish, xde soalan profesional sikit ke?'...
terlanggar..jawabku...dah nampak ke dia nk kemana? polis tu menyoal..>>panjang la cerita lepas tu...
tapi pak cik cina tu terus pergi selepas kedatangan polis tu sejurus melihat belakang kereta dia...

kereta pakcik tu yg salah masuk lorong...

polis tu>>sepatutnya awak lari terus lepas terlanggar td...
aku>>kenapa plak kene lari [erk..pelik]
tapi polis tu xmenjawab, jst buat muka xpuas hati....
saya kene saman ke?
xdelah, jst ambil maklumat utk komuniti...
erk...

'mungkin ic beralamat quarters polis, tu yg xbanyak sangat nk disoal...'

mmg moto tu dah slow cm kura2 nie.....
err..jd msg lagi brg2 comel nie..hehe
apa2 pun alhamdulillah..Allah bagi peringat kepadaku...



No comments:

Post a Comment