Daisypath -

Monday, December 30

renjis-renjis ..

barakallahulakuma fi khair ^^,

seorang shbt telah menjejakki tngga seterusnya 
alhamdulillah shbtu Farhana Rapani selamat menjadi suri hati yg halal kepada suaminya
alhamdulillah
^__^

smpai utm, ada pulak yg mainkan lgu ni


best!agak lama jgak la xdgr lgu2 cm ni..
boikot?? hehe
xde lah...xnk hati terus melayan perkara yg bgku xpasti..

boleh dikatakan pergi kemana2 shj pasti bab kawin menjadi perbualan..
cikgu2 pasti yg bru ku kenal dan ada berumur sebaya dan ada juga umur bawah ku bakal mengadakan walimah pada tahun depan..
nmpaknya mmg berseorgan lagi la.. :p
alhamdulillah jodoh mereka dah  smpai..

bila geng stu batch menyakat menayakan bila empunya diri ni nk buat majlis..
yg mampu ku berikan smiley shj :)
biarlah ia menjadi rahsia..
tidak mahu BM menjadi penghalang utk mereka..
bgku ada pro dan contranya..



 tertarik dengan tajuk kedua2 buku ni..
xtaulah blh dptkan kat jb x?
duit oket cukup2 je utk 3 hari :p
hehe..

seorg junior ada juga menanyakan tentang BM..
ringkasku jwb..
'akk bkn la org yg pakar bab2 nie, tp bnyakkan membca buku yg dikarang2 novelist muslimat..i'allah serba sedikit akn mempelajari bgaimana hati seorg muslimat tersebut.. :) '



 tertarik dengan kisah shbt yg bru jga dikenali..
sudah bertunang tp tidak pernah menghubungi antara mereka..
no phone pun xde dlm senarai panggilan..
subhanallah..
moga Allah menjaga ikatan mereka..
aminn ..

:) bnyak pula celoteh...next need to fokus iv, pasti dan tuisyen..
nak xnk kne jga jga budak lepas abis kelas pasti..
2014 datang dengan amanah..
siiru ala barakatillah

No comments:

Post a Comment