Daisypath -

Sunday, January 13

HKR..

sat...hold jap nk ulas..
tunggu abis last paper sat ^^,
chaiyok ashra!!!!!!

continue...

dah tak ingat nak tulis apa...apa2 pun, kali ini tidak berpeluang ke sana sbb ada paper 12 n 13hb...
bnyak taujihad2 yg didengari agar pejuang ini turun ke sna bg memperlihatkan bahawa rakyat sudah tidak sanggup untuk berada di bhw pemerintah yg zalim...zalim??? oppss, zalim di sini bukan bermaksud pemerintahan tersebut melakukan pembunuhan yg melibatkan darah, tapi zalim disini bermaksud tidak meletakkan sesuata hal di tempat yg benar@betul....

dialog yg sering didengari..
"engkau mahasiswa, engkau xpayah gatal nk p turun...blajaq dulu..."
errmm, pas belajar?? haha

"xde keje lain ke ?? dari duk berhimpun ramai sesak2 bwah panas  matahari 2...mmg wat keje giler la dieorg nie"
errr, nnt berhimpun di padang masyar xpanas?xbersesak? ke keje giler gakk ...hehehe :P

"politik kotor...malas aku nk ambil tahu.."
la, masa nie la engkau nk BERSIHkn..hihi...blajaq tinggi2, nie la duk asing2 politik ngan agama...dop sey p ngaji...


listen!!stop..stop..ngepeng je bnyok...ish ish..

dengor nie mek...

bingkisan fikrah pejuang

"perinsip gerakan Islam yg digenggam kuat oleh pendokong-pendokongnya bukanlah berbentuk intima' syakhsi     ( fanatik individu ) atau intima' maslahi ( ada kepentingan lain ), akan tetapi perinsip tersebut dilaksanakan atas dasar intima' 'aqidi ( tuntutan aqidah )
~ Syeikh Muhd Zainul Asri Bin Hj Mohd Romli 


memilih pemimpin juga berkaitan dengan ketauhidan kamu pada Allah
~murabbi~

sebenarnya ambe teruja melihat rakyat semakin dah sedar...walaupun ada segelintir di'hantar', insyaAllah Allah pasti menunjukkan kebenaran pada mereka..ameen

teringat pengalaman ke BERSIH sblm nie...semburan pemedih mata mmg xdpt nk lupa...arrrr, sistem pernafasanku diracuni on the spot..pedih!!!!!! (alhamdulillah, Allah smpaikan unit2 amal utk agihkan garam)

kesan dikaki pun masih ada lagi sampai hari ini..mungkin akibat terpelecot time lari...

700 000 org, insyaAllah bakal ramai lagi akan sedar....TAKBIR! ALLAHU AKHBAR..!

insyaAllah, bakal satu sem lai berada dikampus...kalau tiada apa2 masalah pendaftran subjek..sungguh, dikampus   pelbagai helah digunakan utk maklum ke keluarga menyertai program yang dianjurkan jemaah...insyaAllah moga Allah dtgkan kefahaman pada keluargaku suatu masa nnt...insyaAllah moga Allah permudahkan utk aku memberikan pengorbanan ku yg termampu pada islam dan gerakan..ameen..ameen..


No comments:

Post a Comment