Daisypath -

Monday, April 18

angin petang,....


alhamdulillah.....

dengan izinNya, sampai juga di rumah ku ini...kadang-kadang terfikir juga perkara-perkara yang tak masuk akal....yela, siapalah diri ini...tidak mampu memberikan apa-apa...

walaubagaimanapun, semua itu adalah ke hendaknya....baik buruk yang hadir adalah ketentuanNya...

syukur alhamdulillah....

bila balik rumah kerenah anak kecillah kene layan...yela, dulu kita kecil-kecil pin mcm mereka...nakal ya rabbi...hehehe...

kisah lama...

pernah kot kene balun dengan bulu ayam....sebab????? main malam hari lepas mengaji....berlari-lari ke sana sini...kak.ngah ku yg pada ketika itu tidak main di suruh oleh emak ku untuk pulang....tapi kami endahkan je...haha...tup tup...balik-balik je, pintu luar rumah berkunci.....errrr...dah takut dah time tu....lame gak emak berleter dalam rumah.....bakak je pintu dapat balun...hehe...sakit...dapat tahu pulak kk.ngah yabg panggil kami balik umah jatuh terlanggar batu...yela , jalan belakang tu memang gelap...jalan plak sorng2...hehe...abis kepala lutut die berdarah...besar jugak lukanya...haha...habis lecture ma(panggilan ibuku) bagi kami pada malam tu.....

ada lagi...dulu suka panjat pokok....pokok mempelam...wat gayut dan pusing 130 darjah...hehe...entahlah jatuh ke tak...heroin la katakan...haha...banyak lagi...

sekarang..

itu kenangan duduk di rumah lama...sekarang duk qrts...

banyak yang ku tempuhi sepanjang umur ku 20 tahun...mengenal DIA...alhamdulillah DIA masih menyayangiku walaupun akau berpeluang untuk ke arah sana...nauzubillah....

Ya Allah, tidak ku mampu kata kan syukur ku padaMu...YA RABB....

No comments:

Post a Comment